środa, 14 stycznia 2015

Bransoletki z warkoczami

 podobały mi się strasznie więc chciałam i ja taką mieć. długo zbierałam się do zrobienia a że w Wyzwaniu 15 projektów w 2015 roku punkt 15 to biżuteria wydziergana więc się zebrałam i zrobiłam.Oczywiście to też kolejny projekt numer 3/52 projekty w roku  Powstały trzy bransoletki zrobione na drutach z warkoczami szara, musztardowa i niebieska. A prezentują się tak

wszystkie razem




na ręce


niebieska 


szara


musztardowa


powstał też pierścionek na drutach zrobiony jako najmniejsza zrobiona rzecz na drutach z projektu 15 wyzwań dziewiarskich (punkt 10 zrobiony)


i jak wam się podobają? 

Pozdrawiam 
Wiola


6 komentarzy:

  1. Bransoletki super!! Podobają mi się wszystkie 3 :) Pierścionek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne bransoletki :-) Śliczne kolory i moje ukochane warkocze... wspaniały pomysł na niebanalną ozdobę :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej blue :) Może dlatego ze ten kolor lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na ciepłą bransoletkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowe aż szkoda że nie noszę !

    OdpowiedzUsuń