sobota, 31 stycznia 2015

Niebieski styczeń

Witajcie ja znowu na ostatnią chwilę z kolorkiem w zabawie u Danusi :) Niebieski kolorek uwielbiam, praktycznie to mój ulubiony kolor:) Jak dla mnie dodatki w tym kolorze mogą być czy ubrania, wszystko co możliwe w kolorze blue jak dla mnie :) zresztą na moim blogu dużo rzeczy w tym kolorku można znaleźć :) A oto co powstało u mnie:)


Korale na ludową nutę :)




granatowa bransoletka ze smoczkiem


komplecik czapa i komin z warkoczem zgłaszam do zabawy u Danusi 



i granatowa sukienka 


Justynko dziękuję za zdjęcia:)

i jak wam się podoba mój niebieski styczeń?

Pozdrawiam
Wiola







29 komentarzy:

  1. Witaj Wiolu .
    Śliczności porobiłaś ,ale nie stosujesz się do regulaminu,zajrzyj proszę do punktu 7,.Poza tym miłoby było gdybyś czasem zastosowała się również do punktu 9 .Przemyśl sprawę,jeśli zechcesz popraw post i wtedy spróbuj ponownie wrzucić linka do żabki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka-tunika jeszcze ładniej prezentuje się w realu :)
    a biżuteria SUPER...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebieskości są jak dla mnie super. Piękne prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł na ludowe korale jest świetny! Tunika też zgrabniutka. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miły komentarz ,poszperałam trochę po twoich pracach widzę ,że nieźle czarujesz na drutach nie mam takiej cierpliwości tworzysz wiele ciekawych wzorów

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciesze się , że dołączyłaś do zabwy w kolorki i powiększyłaś grono Artystek Kolorystek . Mam nadzieję , że i w lutym będziesz się z nami bawić.
    Ale zanim to nastąpi mysle , że powinnaś doczytac regulamni . Do zabawy zgłaszamy tylko jedną paracą i tylko ta jedna prace publikujemy w poście , który wstawiamy do żabki.
    A prace wszystkie sa super , sma nie wiem co bym wybrała , ale chyba te folkowe korale.
    Pozdrawiam i życze udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne niebieskości :))wyszły znakomicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ludowo mi la la la super pomysł pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koralami przypomniałaś mi Zakopane. Piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne są korale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne korale i bransoletka też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te korale takie ludowe, że hej:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale tu u Ciebie niebiesko i wszystko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie pytanie, ale nie mogę znaleźć adresu mail, możesz się do mnie odezwać?

      Usuń
  14. Ale u Ciebie niebiesko :-) piękne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba najbardziej z tego wszystkiego podobają mi się korale, lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo niebiesko u Ciebie;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne robótki,
    szczególnie lubie te ludowe motywy
    ale nasze policjantki są nieubłagane :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Robótki są super mnie szczególnie podobają się korale, pasowały by mi do właśnie skończonego sweterka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pracowity :) śliczna sukienka, i korale są boskie, mam takie podobne, tylko że zielone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo pracowity niebieski styczeń :) Ale regulamin jest regulaminem :) Pewnie też ciężko byłoby mi się zdecydować co wybrać :) Wszystkie prace są piękne, a przy tym każda inna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Korale :) Korale najfajniejsze... Faktycznie, niebieski styczeń.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace wspaniałe, bardzo u Ciebie niebiesko!

    OdpowiedzUsuń
  23. :)
    najbardziej podobają mi się korale "na ludową nutę"
    ale bransoletka też piękna
    ech wszystko piękne

    OdpowiedzUsuń
  24. faktycznie uwielbiasz kolor niebieski :) te pierwsze korale chyba najbardziej przypadły mi do gustu, takie folkowe ;) pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń