sobota, 10 stycznia 2015

Sweterek w warkocze

Marzył mi się taki sweterek od dawna, długo zbierałam się do zrobienia go i w końcu udało się i jest. 
Przód cały w warkocze z dodatkiem ażuru, tył jest gładki prawe lewe oczka a na rękawach jeden pas warkocza. A wygląda tak




i na płasko 


zbliżenie wzoru


a tutaj tyłu


i co sądzicie ?

Podjęłam wyzwanie 52 projekty w 2015 roku i to moja 1 mam nadzieję, że uda mi się dotrwać :)


mam nadzieję że i to się uda 


jest jeszcze jeden projekt o taki 


Pozdrawiam 
Wiola

6 komentarzy:

  1. Bardzo ladny !!!!
    Pozdrawiam i zycze milego wieczoru.
    Gabi

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię warkoczyki w swetrach:) Gratuluję podjęcia się wyzwania! (moje tempo, jak dawno temu coś na drutach działałam to była 1 praca w roku, więc stwierdziłam, że wolę "szybsze" robótki.
    Pozdrawiam serdecznie i życzęwytrwania w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny sweter! Uwielbiam warkocze, a połączone z ażurami wyglądają doskonale :-) Bardzo mi się podoba :-)
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny cudny sweter, bardzo ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Ładny - :):):) Marii

    OdpowiedzUsuń