wtorek, 20 sierpnia 2013

Bransoletka i kolczyki

... czyli w końcu coś z biżuterii :) ostatnio u mnie króluje szydełko, ale w przerwie pomiędzy jednym a drugim dzierganiem zachciało mi się zrobić coś dla siebie a mianowicie bransoletkę i kolczyki :) tak więc odłożyłam szydełko i wełenki i powstał oto on mój nowy komplecik





szydełko odłożone ale nie na długo bo już powstają nowe pomysły :) i w sumie dzierga się coś a co to zobaczycie może wkrótce :) a tutaj kawałeczek do zerknięcia:)


pozdrawiam Wiola :)


12 komentarzy:

  1. fajnie było te biżutki na żywo zobaczyc, śliczne są!!
    :)
    a ja wiem co za szydełkowy tworek jest w trakcie tworzenia :) hihi...pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś pięknego sie szykuje i w pięknym kolorze a ta branzoletka i kolczyki cudne

      Usuń
  2. Biżu super ;))

    A co tam robisz z tych kwadratów? Fajny kolor ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ciekawa jestem twoich poczynań na szydełku ..

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna biżuteria a nowa szydełkowa praca zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  5. cudeńko pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny komplet, bransoletka wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń