sobota, 10 sierpnia 2013

Klub Różnorodnej Twórczości

Trzecia odsłona Klubu Różnorodnej Twórczości. Tym razem koraliki posłała Tynka a zestaw startowy wyglądał tak


a powstały z niego takie oto cosie:)

igielniki 

                                                   




na drewnianą podkładkę zrobiłam szydełkowe ubranko


koraliki i zawieszkę wykorzystałam do kolczyków



z koronki zrobiłam świeczniki 


i ozdobne klamerki


sznurek wykorzystałam jako ozdobę słoika z którego powstał lampion na balkon


wisiorek 


z reszty powstają jeszcze rzeczy ale nie zdążyłam ich wykończyć:) 
zajrzyjcie jeszcze do pozostałych dziewczyn jakie one cuda zrobiły:)

zobaczcie jaki mały pomocnik mi rośnie :) jaką miała radochę że mamie pomagała :)


a tak sobie wypoczywałam w ostatnią gorącą noc 


od dzisiaj chłodniej od razu lepiej się oddycha:) 

Pozdrawiam was serdecznie




7 komentarzy:

  1. Super prace :) Szczególnie igielniki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo do gustu przypadło mi wykorzystanie przez Ciebie koronek :)
    super!! no i igielniki pierwsza klasa!!
    :)
    pomocnik super

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne prace- azwsze ejstem pelna podziwu dla waszej pomyslowosci z tych roznych przydasiow.

    OdpowiedzUsuń
  4. same cuda stworzyłas i mała sprzataczka nawet się znalazła hihi pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. same cuda lampiony świeczniki urocze kolczyki piękne no wszystko niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Zosiula na razie tylko się przygląda, jak odkurzam, ale mam nadzieję, że kiedyś się to zmieni;) Piękne rzeczy zrobiłaś, a igielniczki, to cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń