poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Polskie zboża

To temat nowego sierpniowego wyzwania w Klubie Twórczych Mam autorką tematu jest Tynka  moja interpretacja wygląda następująco :) najpierw powstała bransoletka złocista jak kłos zboża




a potem jeszcze takie oto smakołyki:) miałam dzień na kuchenne robótki więc rozpieszczałam moją rodzinkę:) a jak to już zobaczcie same:)
były pierożki, babeczka, ciasteczka nawet budyń:) a najlepsze jest to że owe natchnienie miałam w dzień gdzie na dworze było 35 stopni także w kuchni miałam saunę ale dałam radę :)





















częstujcie się jeśli macie ochotę:) 

Pozdrawiam serdecznie :)



9 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka a pyszności ummmm palce lizać

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm, pycha! A i bransoletka fajowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka :) a kucharka z Ciebie pierwsza klasa ;) pięknie ulepiłaś te pierogi

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna bransoleta...
    no i ruskimi to mnie torturujesz, że tylko na zdjęciu są ;) haha
    same pyszności, rozpieszczasz rodzinkę ;p
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. O mamooooo....a ja na diecie..a te ruskie...hmmm..dręczysz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletka śliczna, a jedzonko smakowicie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bransoletka naprawdę wygląda jak kłosek zboża :) Kiedy będę mogła spróbować twych pyszności ? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka wyżerka!!!!!!!!!!!!
    A jakie fajne wyzwanie!!!!!!!!!!!!!!!Oj, chyba się wezmę...

    Buźka!

    OdpowiedzUsuń