sobota, 31 sierpnia 2013

Ostatnio u mnie wszystko kręci się koło mojej starszej córeczki Kalinki a to za sprawą jej pójścia do pierwszej klasy :) także stres jest i to wielki, zobaczmy jak to będzie oby było wszystko ok. Jak na razie to wszystko poszykowane mamy już do szkoły, teraz tylko czekać na poniedziałek w sumie Kalinka doczekać się nie może oby zapał szybko nie minął. Ostatni tydzień spędziłam na sprzątaniu i pieczeniu spędzałam więcej czasu z moimi pociechami wykorzystując ostatnie dni wakacji:) Pokażę wam jak przygotowałam córeczce biurko


Pozmieniałam sobie trochę w wystroju w moim pokoju dodałam kolorków i teraz o wiele bardziej mi się podoba jednak kolory to jest to :)

 


na stole zagościła jarzębinka :) już widać jesień w otaczającej nas naturze :) oby była cudna i kolorowa a przede wszystkim słoneczna:)


podusia z poszeweczką babci :)


moje słoneczniczki :)


mile spędzone popołudnie z moją drugą połówką 
cynamonki i jagodzianki sama piekłam:) pyszne były 


Pozdrawiam was serdecznie :)





9 komentarzy:

  1. Çok güzel resimler. Çalışma masanıza ve pencereden görünen yeşil manzaraya bayıldım! :) Selamlar, sevgiler Türkiye'den! :)

    Bardzo piękne zdjęcia. Widok z okna w kolorze zielonym na biurku i love it! :)
    Pozdrawiam, Pozdrowienia z Turcji! :)


    http://translate.google.com.tr/#tr/pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmm jagodzianki :) Mam nadzieje, że córcia szybko odnajdzie się w nowym otoczeniu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.mamitafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kącik dla Kalinki fajny :)
    zmiany w domku też korzystne :)
    uwielbiam cynamonki...znowu kusisz...
    cieszę się, że taca w użyciu ;p
    babuszki fajne :) nadają specyficzny klimacik :)
    buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj pamiętam ten stres przed pierwsza klasą,ale to dawne czasy :) Teraz przerabiam stres z licealistą :)Popołudnie z mężem przy kawce zapewne było udane :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam...mniam...chyba wpadnę na te jagodzianki;) miło tu u ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! serdecznie zapraszam na urodzinowe Candy do mnie!
    http://coral-amour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogłam się wprosić na te jagodzianki ,
    Ślicznie i przytulnie jest u ciebie ,,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciało by się na te jagodzianki wprosic ,
    ŚŁicznie i przytulnie u ciebie ,,

    OdpowiedzUsuń