czwartek, 8 sierpnia 2013

Kuchenne łapki.......

Uwielbiam kolorki takie żywe kolorowe, najbardziej ukochany to niebieski i wszystkie jego odcienie. Uwielbiam też łączyć różne kolorki ze sobą w taki też oto sposób powstały kuchenne łapki i to nie byle jakie bo specjalnie dla kilku małych dam mam nadzieję że im się spodobają:)







a wy co o nich sądzicie:) 

ostatnio takie upały że ledwo się żyje a ja żeby się schłodzić i odpocząć jak słonko przestaje prażyć siadam na balkoniku przy moim stoliku :) sama sobie zrobiłam i dziergam z lemoniadą 







Pozdrawiam serdecznie :) i upalnie 


12 komentarzy:

  1. ta lemoniada na sam widok mnie ochlodziła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też upały dają się we znaki ;)
    Fajny zakątek do robienia Twoich cudów ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie że na balkonie masz zacienione miejsce :)
    stolik ze skrzynki super...a ten koszyk co doniczka w nim jest to z siatki??
    lemoniady nam dziś hektolitry poszły ;) aż się cytryna skończyła hehe
    łapki super, ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. balkonik rewelacyjny ... łapeczki cudne i na pewno małe kobitki będą zadowolone :D

    pozdrawiuam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory :)
    Ja też w taką pogodę dużo lemoniady wypijam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe łapki a stolik ze skrzynki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne łapki:)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne łapki:) Super balkonik:) fajnie, że możesz sobie na nim posiedzieć i odpocząć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tez zabrałam się za kwadraty :) hihi super się je robi

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne łapki , Świetny pomysł ,że jeszcze sam takich nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne łapki:)Kolorki są rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń