środa, 21 sierpnia 2013

Na niebiesko:)

Witajcie jak tam u was pogoda? bo u mnie po pięknym słonecznym  weekendzie wczoraj i dzisiaj pada deszcz i jakoś pogoda nie nastraja do niczego:( Postanowiłam zrobić sobie ciepłą herbatkę i coś podziałać a że dzięki kochanej Justynce miałam farbki do drewna ( bo miałam próbować sił w malowaniu małych powierzchni jak na razie ) postanowiłam pomalować o tak sobie na niebiesko. Tak pomalowałam skrzynkę na owoce i koszyczek który dostałam jakiś czas temu z papierowej wikliny nie pomalowany , czekał czekał na kolorek i się doczekał :) nawet więcej niż pomalowania :) a co z tego wyszło zobaczcie same




po dodaniu kolorku bardziej mi się podobała :) no i koronkę dodałam





a środek ozdobiłam materiałem co by włoczka się nie zaciągała 






tutaj już z wyposażeniem 



no i mały koszyczek o którym pisałam wcześniej też załapał się na kolorek 



koronkę i kwiatuszek


na koniec pokażę wam dwie bransoletki takie zwykłe proste na gumeczce jakie sobie zrobiłam 




no i moje córeczki z wielorybami od Diany:)



dziewczynki zadowolone, maskotki przetestowane :) Malwinka testuje je dokładnie nawet jeść próbowała. Na szczęście całe są :) Moja Malwinka na wieloryba mówi "Łybyb" i go tuli i mówi tak "Łybyb  Nany" czyli w tłumaczeniu "Wieloryb Malwinki" 

Pozdrawiam serdecznie dziękuje za miłe słowa pod poprzednim postem:) Ciekawe jak wam się spodobała skrzyneczka:)




15 komentarzy:

  1. bardzo fajnie sobie to wszystko wykombinowałaś :)
    teraz wełenki mają swój domek :)
    a "ciocia Diana" rozpieszcza nasze córeczki ;)
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie przerobiłaś skrzyneczkę :) i jakie piękne pozostałe prace :)
    a jak tam domek dla lalek, jest już??

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tą skrzynką, wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Metamorfoza świetna i ciesze się że wieloryby się podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj spodobały się i to jak :) jeszcze raz dziękujemy:)

      Usuń
  5. No super pomysł z tą skrzynką :-))

    Ja na początku czerwca albo jeszcze w maju machnęłam dwie skrzynevzki na czarno, następnie na tym na biało i do teraz sobie stoją na balkonie i cieszą oczy :-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne niebieskości :) Bransoletki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz masz taki namacalny "skrawek nieba" :) Świetne metamorfozy!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) jednak niebieski to mój kolorek:)

      Usuń
  8. Skrzyneczka wygląda super taka pomalowana :))Włóczki pięknie się w niej prezentują a to na pewno umila Ci pracę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak powiem ci że patrze i mi się pyszczek cieszy do skrzyneczki :)

      Usuń
  9. Ej ja też chce taką niebieską skrzynkę ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny niebiański kolorek:)

    OdpowiedzUsuń