piątek, 16 sierpnia 2013

Kuchennie i szydełkowo

Przeglądając ostatnio wasze blogi trafiłam na super zasłonkę do kuchni w wersji szytej :) spodobała  mi się i postanowiłam zrobić taka wersję szydełkową. A że miałam resztki włóczki to wykorzystałam je a co z nich wyszło same oceńcie. Taki koszyczek mam na resztki:) które aktualnie wykorzystuję:)


tak powstawała zasłonka


tak pozowała na balkonie:)






a tak już we właściwym miejscu 




i jak wam się podoba:) 

wczoraj też odpoczywałam przy herbatce w cudownym starym kubeczku i tworzyłam african flower a wzór na niego znalazłam tutaj super rozpisany a moje kwadrato-kwiatki prezentują się tak 




mały stosik powstał zobaczymy co z tego będzie są pomysły ale jeszcze nie wybrane:)


a tak wczoraj moje młodsze dziecię zasnęło po południu po przeczytaniu książeczek oczywiście o kaczuszkach:) nowej którą dostała od cioci Justynki dziękujemy:) super jest i jakie realne obrazki


a teraz zapraszam was na kawcie i ciacho:) babeczka lub drożdżowe z jagodami pycha:)
za te drugie dziękujemy cioci :)


Pozdrawiam was serdecznie Wiola 



9 komentarzy:

  1. :)
    zasłonka fajna...chyba ustawię się po taką w kolejce :)
    moje kolorki znasz ;p
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł z tą zasłonką.
    A kwiatuszki bardzo, ale to bardzo ładne ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace :) Zasłonka wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Załapię się jeszcze na ciacho? :) Drutowe robótki mają charakter, ależ bym chciała umieć robić na drutach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zasłonka i piękne kwiatuszki :)) Robota aż Ci się pali w rękach :P

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z zasłonką, no i kwiatki tez ładne. Mój synek zasnął wczoraj w takim pokojowym namiocie;)

    pozdrawiam
    www.wloczkiwarmii.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajna ta zasłonka. super pomysł!

    OdpowiedzUsuń