poniedziałek, 20 lutego 2012

Breloczek i komórczak:)

Dzisiejsza noc była twórcza i tak oto powstały jeszcze breloczek z kolorowymi  kwiatuszkami i czerwony komórczak  z tęsknoty za wiosną i kolorami. Breloczek przypięty do torebki mam nadzieję że przywoła wiosnę szybko:) no i komórczak ociepla na razie komórkę przed zimnem też w torebce. No i chciałam breloczek i  komórczaka zgłosić do wyzwania w Szufladzie "Podaruj coś swojej torebce" moja dostała na razie dwie rzeczy a w planach jest jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia:)
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/02/wyzwanie4-podaruj-cos-swojej-torebce.html
                                        
                                                      A oto co stworzyłam dla mojej torebki:)
                                             Taki kolorowy breloczek dostała moja torebka
A telefonik taki czerwony ocieplacz:)
                                                A tutaj wszystko razem tak się prezentuje:)

10 komentarzy:

  1. Masz ten sam syndrom co ja .. najlepiej pracuje się w nocy ... Komórczak super przynajmniej nie zmarznie telefon ... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. breloczek prześliczny a komórczak taki czerwoniutki i mięciuuutki :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. No brelok powalił mnie na kolana CUDNY, przepiekne te kwaituczki sa :))
    A komórczak fantastyczny :) Gratuluje i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny brelok i super komórczak ^^ jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  6. Supe prezenty dla torebki!
    Breloczek podoba mi sie bardzo!
    Etui na telefon też.
    Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miłe prezenty! I na pewno widoczne :) Mi telefon ciągle się gubi, choć mam specjalną kieszonkę :)
    Pozdrawiam z Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne. Lubię takie robótkowe drobiazgi

    OdpowiedzUsuń