poniedziałek, 27 lutego 2012

Pochwalę się

Ostatnio w Szufladzie ogłoszono Wyzwanie  "Podaruj coś swojej torebce" a że miałam natchnienie i udało mi się coś niecoś zrobić co już miałyście okazję zobaczyć zgłosiłam do wyzwania. No i ku mojemu zdziwieniu okazało się że zostałam wybrana jako projektantka top 5 :) Jaka jestem szczęśliwa to moje pierwsze takie osiągnięcie :) siedzę i sama do siebie się śmieję. No cóż nie zawsze tyle radości naraz się dostaję a mam na myśli to że właśnie dzisiaj dostałam też paczuszkę od Diany mojej wymiankowej pary w Zielonej wymiance u Majaleny ale o tym innym razem:) a oto jeszcze raz moja praca
                                 
A tutaj możecie zobaczyć  http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/02/wyniki-wyzwania-4-podaruj-cos-swojej.htm
                                 

6 komentarzy:

  1. Gratulacje, wyróżnienie jak najbardziej zasłużone

    OdpowiedzUsuń
  2. To gratuluję Moja Droga :-D Mówiłam, że kwiatuszki superowe są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyróżnienie zasłużone bo podarki dla torebki śliczniutkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, Kochana GRATULACJE!!! Należało Ci się bo praca fantastyczna.. już pisałam Ci wtedy że jestem zachwycona kwiatuszkami :) SUPER

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i uznanie naprawdę dużo to dla mnie znaczy i nakręca do tworzenia:) pozdrawiam wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń