środa, 22 lutego 2012

Spóźnione walentynki

Dzisiaj odwiedziła mnie koleżanka na małe ploteczki przy kawie:) było miło, my sobie pogadałyśmy a dzieci się pobawiły. Szalały sobie trzy urwisy jeden chłopaczek i dwie dziewczynki:) no ale tak właściwie to chciałam się pochwalić prezentem Spóźnionym Walentynkowym od Mirki (http://mojekoralikowo.blogspot.com/) która założyła niedawno bloga i tam możecie podziwiać jej śliczne prace. Nasze wcześniejsze spotkanie musiało się przesunąć z powodu mojej choroby ale co się odwlecze to nie uciecze i tak oto dzisiaj obdarowałyśmy się nawzajem prezentami. A oto jakie cuda dostałam:


Niestety nie zrobiłam zdjęć tego co ja jej dałam gapa ze mnie, może ona zrobi to od niej zdjęcie opożyczę:)

7 komentarzy:

  1. Bransoletka cudowna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezencik, Twoja koleżanka ma duży talent

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurcze! Czyżbym się spóźniła ze swoim zamówieniem? Czy nadal aktualne? ;)
    Przy okazji piękna i równiutka bransoletka.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna, taka równiótka.. moje się mogą schować przy tej ;)

    OdpowiedzUsuń