piątek, 17 lutego 2012

Paczuszki

Przez ten brak czasu zapomniałam się pochwalić paczuszkami, które dostałam w prywatnych wymiankach.
Pierwsza była od AngeluS (http://handmadeangelus.blogspot.com/) a zawierała wełnę, której ona chciała się pozbyć a ja chętnie przygarnęłam no i jeszcze dorzuciła mi kolczyki z aniołkami, które mi się bardzo podobały:)
Tak prezentowała się wełna na którą mam już kilka pomysłów teraz czekam na chwilę wolnego, żeby móc się za nią zabrać:)
A tak prezentują się kolczyki ( noszą się super wypróbowane:))
A teraz czas na drugą paczuszkę, która przyszła od Magdy z Kryma Art,  były to kolczyki i pierścionek z krwiście czerwonych koralików taki odcień czerwieni najbardziej lubię. Komplet jest prześliczny, zresztą zobaczcie same. Tak prezentowało się pudełeczko
                                                                       A tak jego zawartość



5 komentarzy:

  1. o łaaaaaaaa, jakie cuda!! Kolczyki-aniołki są przecudne!!
    Kulki krwisto czerwone wywołują u mnie fale zazdrości :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kuleczki są cudowne ! Cieszę się, że wełenka i kolczykis ie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ się obawiałam o stan pudełka, widzę, że paczka doszła w całości :) Mam nadzieję, że spodobają się na urodzinach.

    Do mnie też dziś listonosz zastukał i oczom nie mogłam uwierzyć ;D (o tak właśnie zęby wyszczerzyłam). komin zrobił furorę wśród domowników, a mitenki ktoś mi już podprowadził. Zdjęcia postaram się jutro wrzucić jak tylko wrócę z zajęć.

    Dziękuję Wiolu jeszcze raz :) Buziaki!

    ps.
    i najserdeczniejsze życzenia dla małej solenizantki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, jak jest potrzeba mogę dorobić co ci zabrali wełna jeszcze jest:) pozdrawiam

      Usuń
  4. obie paczki budza zazdrosc :))

    OdpowiedzUsuń