sobota, 11 lutego 2012

Za oknem zima a u mnie wiosna:)

Za oknem śnieg, mróz ogólnie zimno że nie chce się nigdzie wychodzić. Najlepiej usiąść w fotelu z  kubkiem ciepłej herbatki i poleniuchować:) Niestety nie u mnie i nie ja jakoś tak bezczynnie nie umie siedzieć zawsze coś trzeba robić(szydełko, druty). Obecnie kończę robić prezenty na wymianki i po weekendzie pofruną do nowych właścicieli:) więc na razie nie mogę pokazać ale już niedługo:) a tymczasem na drutach następna robótka, która na razie prezentuje się tak:

A teraz pokarze wam jak ślicznie zakwitł mi kwiatuszek na parapecie, za oknem zima a u mnie wiosna.



7 komentarzy:

  1. ale Ty jesteś kreatywna! Sutasz, robótki na drutach, filcowanie, szydełko, rysunek... Wow! Podziwiam Cię :)Widzę, że głowę masz pełną pomysłów i chciałabyś wiele rzeczy zrobić naraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa pełna pomysłów tylko czasu jakoś mało:) dwa małe urwisy i jeden duży mężczyzna też się o swoje upominają:)

      Usuń
  2. Uwielbiam te kwiatki!! Mam dwa, czerwony i biały, i oba przecudnie kwitną! :))
    A robótka wygląda obiecująco :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je lubię mam na parapecie aż cztery sztuki i każdy inny:) są jeszcze kaktusy, fiołki i inne. a do fiołków mam sentyment a to dlatego, że.... spróbujcie zgadnąć:)

      Usuń
  3. Kiedyś miałam takiego kwiatka i był inny niż wszystkie bo kwitnął różowo biały :) Można by powiedzieć że twoja twórczość nie zna granic ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kwiat popularnie zwany jest grudniem bo kwitnie najczęściej przez cały grudzień i część stycznia :)
    Ale pięknie wygląda :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń