środa, 29 lutego 2012

Nowa technika i wyzwanie w Kreatywnym Kufrze

A więc tak, ostatnio kręcą mnie:) koraliki  dokładniej haft koralikowy i postanowiłam coś tą techniką zrobić a że było i wyzwanie w Kreatywnym kufrze to pod tym kontem starałam się działać. Mam nadzieję, że coś mi tam wyszło:) Wyzwanie dotyczy Portugalii a że nigdy tam nie byłam miałam problem " jak to ugryźć" ale coś wymyśliłam. Poczytałam coś niecoś i wpadłam na pomysł stworzenia broszki. Podstawą jest kamień lawy wulkanicznej w kolorze czarnym taki surowy ale mi się podoba, a otaczają go kolorowe koraliki. Koncepcja była taka, że broszka będzie pokazywała Portugalię a mianowicie to że jest ona otoczona prawie z każdej strony wodą czyli kolor niebieski koralików na dole, brąz to ląd i skały, czerwony bo mi pasował no i w ogóle Portugalia jest jak dla mnie kolorowa . Same stroje ludowe no i wystarczy popatrzeć na zdjęcia jakie są zamieszczone w wyzwaniu. Dobra ale się rozpisałam:) To teraz czas na obiekt mich westchnień:)


tak więc zgłaszam ową broszkę na Wyzwanie w Kreatywnym Kufrze " Wyzwanie tematyczne:Portugalia"
http://kreatywnykufer.blogspot.com/2012/02/wyzwanie-tematyczne-podroze-portugalia.html

                                          

7 komentarzy:

  1. bardzo pomysłowa broszka i urocza.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięka broszka i bardzo kreatywny pomysł na prezentację Portugalii

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zinterpretowałaś wyzwanie!!
    Dla mnie bomba!! Trzymam kciuki! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna broszka i ładna interpretacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. PIękna,fajnie ją wykombinowałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. niepowtarzalna ! Gratuluję pomysłu

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawe ;)

    moze wezme udzial ^^

    OdpowiedzUsuń