piątek, 10 lutego 2012

Broszka i wyzwanie w Diabelskim Młynie

Właśnie skończyłam robić broszkę ufff....... udało się jeszcze przed czasem:) zrobiłam  ją techniką sutasz w turkusowej tonacji oczywiście w centralnym miejscu znajduje się turkus mój ulubiony kamień  no i kolor. Broszka jest taka inna, trochę dziwna, pokręcona taka jak ja:) OK koniec gadania czas na przedstawienie oto ona. Zdjęcia nie są za fajne bo sama sobie robiłam ale cóż trzeba jakoś się ratować, mam nadzieję, że będzie widać dobrze broszkę bo o to chodzi:)
                                           Tutaj na mnie, a pod spodem sama sobie na półeczce.
A tu jeszcze u mnie na szalu:)

A tutaj więcej o szczegółach wyzwania
                                    

9 komentarzy:

  1. Oryginalna i niepowtarzalna ! Prościej mówiąc ma to coś w sobie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo łądna ;) Super komponuje się z szalem ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna broszka! W moich ulubionych kolorkach:) Życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  4. No super :) te trzy koraliki łezki fajnie wyglądaja, jak tak królewska korona :)
    Pozdrawiam i życze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna!! I kolor śliczny!!
    Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna broszka, ta technika strasznie mi sie podoba
    dziekuje za udzial w wyzwaniu na DM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDNA! ..świetne kolory.
    i z apaszką wygląda super.

    OdpowiedzUsuń