sobota, 25 lutego 2012

Prywatna wymianka

Wczoraj listonosz przyniósł mi paczuszkę od Izy bardzo się ucieszyłam bo przyszły moje wyczekiwane bransoletki:) są śliczne zwykłe proste ale mają w sobie to coś co sprawiło że zapragnęłam je mieć :)
co ja będę dużo gadać zaraz wam pokażę i same oceńcie jakie śliczne są. A do Izy powędrowały sutaszowe kolczyki, które się jej podobały no i sama je wybrała



No i jak mi się bardzo podobają a zawieszki są wymowne:) szkoda że motka wełny nie ma i szydełka :)
A teraz pokaże wam zdjęcie kolczyków które powędrowały do Izy ( w sumie na prośbę jednej osóbki:))
Oto one  moje sutaszowe kolczyki, w sumie już nie moje tylko Izy:)


                                         


3 komentarze:

  1. Piękna wymianka ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham te kolczyki, juz w nich chodze 3 dni z rzedu hehe.

    Dzieki jeszcze raz za super wymiane ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że się podobają i polecam się:)

      Usuń