piątek, 3 lutego 2012

Na słodko

Dzisiaj były ploteczki, kawusia i słodkości oczywiście własnej roboty nic takiego tylko babka ale jaka dobra:).
Zapraszam was na kawałek babki i kawusie, ja właśnie sobie zrobiłam a wy.....jeśli tak to częstujcie się ciastem:) smacznego
A tak poza tą babką to jeszcze udało mi się skończyć jeszcze kilka rzeczy lecz nie wszystkie mogę dzisiaj pokazać. Więc pochwalę się na razie kolczykami , takie malutkie ale mi się podobają, no i jeszcze szaliczek  czarny ale z wstawkami czerwonego i żółtego efekt końcowy  super jak dla mnie a dla was.



6 komentarzy:

  1. Szkoda ze tak daleko,na taka babe bym przylazla a i dziergadelko sliczne :) ciumki

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu, gorąco Ci dziękuję za wspaniałą paczuszkę wymiankową! :* Wszystko jest super odlotowe! Jak tylko dostaniesz moja paczkę, pochwalę się na moim blogu Twoimi upominkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę że się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo taką babkę to bym zjadła, aż mi ślina cieknie:) a ja nawet takiej fajnej foremki nie mam:(, dobrze ze przynajmniej kubek z kawą mam przed sobą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany ! jaka wzorcowa, mniamuśna babka :)Nic takiego???
    Od patrzenia to ja się nie najem ;), ale i w boczki nie wejdzie;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Babka wygląda smakowicie. W wolnej chwili podeślij mi przepis jak możesz będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń