wtorek, 14 lutego 2012

Wymianka "Z Sercem na dłoni" u Majaleny

Dzisiaj Walentynki więc mogę się pochwalić prezentem wymiankowym jaki otrzymałam od Joasi z bloga Plecionki Joanki (http://plecionkijoanki.blogspot.com/). Paczuszka była prześliczna a misio, którego dostałam uroczy:) mam cichą nadzieję że moja paczuszka też się podobała. W paczuszce oprócz misia były słodkości, przydasie które na pewno zostaną wykorzystane i kartka:) Dobra nie będę przynudzać tylko pochwalę się tym co dostałam:)
A teraz nie mogę się powstrzymać żeby nie pokazać tylko misia 
Czyż nie jest słodki:)
A ode mnie do Joasi powędrowała taka oto paczuszka: przydasie, breloczek, kolczyki, broszka, kartka i ocieplacz na kubek





7 komentarzy:

  1. Piękne prezenty!! Misiu rzeczywiście uroczy :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kalendarzu jest taki dzień,
    kiedy wszyscy kochają się.
    Dla tego dnia warto żyć,
    bo dobrze jest kochać
    i kochanym być.
    Miłość jest ważna
    i niech wiecznie trwa,
    lecz nie tylko tego dnia... :

    Pięknego, radosnego Walentynkowego dnia życzę Ci.. oby zawsze nosić w swoich sercach radość i miłość

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu, miło mi było być twoją drugą połówką wymiankową:) Dziękuję Ci za wspaniałe prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę że wymianka się udała :) Śliczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. joasia faktycznie robi swietne prezenty ;)
    ale twój jest równie cudny :) szczególnie ocieplacz :D

    OdpowiedzUsuń