sobota, 11 lutego 2012

Porządki...

Tak mnie dzisiaj natchnęło i zrobiłam porządki w moich skarbach:) a mianowicie w końcu poukładałam koraliki, sutasz, kordonek, wełnę i wszelkiego rodzaju przydasie. Nawet znalazłam zakopane w szafie na dnie kilka staroci, między innymi szkatułkę, którą kiedyś dostałam (tylko,że poprzednia właścicielka zepsuła ją, pomalowała na biało i co teraz z nią zrobić, żeby odzyskała urok) Zobaczcie same jak wygląda ( na razie schowały się do niej koraliki)




A drugą rzeczą jest stary album na zdjęcia już myślałam, że gdzieś go zgubiłam przy przeprowadzkach a tu proszę jest. Ucieszyłam się bo kupiłam go już dość dawno temu ale jest śliczny pomimo tego że taki stary i poniszczony, no i jest [usty zastanawiam się na co go wykorzystać:) Może wy coś pomożecie tak jak i ze szkatułką jak macie pomysły piszcie, chętnie wykorzystam:) A teraz czas na album



Czyż nie jest śliczny:)lubię takie starocie:) Miłej nocki życzę :) ja uciekam:)

7 komentarzy:

  1. Szkatułka jest piękna!! Chyba nic bym z nią nie robiła, ale nie wiem jak prezentuje się na żywo.
    Album jest cudny, nie podoba mi się tylko wewnętrzna okładka, to szaro-bure paskudztwo, to bym jakoś "ukryła" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatułka jest piekna. Pierwszorzędne wykonanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka super na pewno coś wymyślisz

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdybyś spróbowała ją papierem ściernym potraktować ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nad tym myślałam, potraktuje ją brutalnie, wyżyję się na niej:)

      Usuń
  5. Szkatułka mi się podoba :) tylko zaakcentowałabym ją jakimś ciemniejszym kolorem lub koronką

    OdpowiedzUsuń