sobota, 25 lutego 2012

Zainspirowana.... stworzyłam

Tak mi się spodobało platanie sznurka że powstały następne korale tą techniką:) zainspirowała mnie piosenka a dokładniej teledysk do jednej piosenki. Występująca tam dziewczyna miała śliczny naszyjnik, korale coś takiego fajnego i postanowiłam coś podobnego stworzyć a oto co powstało z tej inspiracji , ja jestem zadowolona  z mojego dzieła nawet nie myślałam że tak mi to fajnie wyjdzie:)


Jeszcze powstała druga para kolczyków w nowej technice tym razem czarno-złota tonacja kolorystyczna, są trochę mniejsze niż poprzednie bo z mniejszych koralików, zresztą zobaczcie same:)

I co powiecie, jeśli komuś się podobają te lub inne moje wytwory można je kupić. W zakładkach można pooglądać resztę mojej twórczości :) zapraszam

11 komentarzy:

  1. Biały naszyjnik jest anielsko cudowny

    OdpowiedzUsuń
  2. Biały przecudny!!!!
    A kolczyki bardzo eleganckie wyszły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miły komentarz i odwiedziny. Perełkowy naszyjnik cudny,bardzo mi sie podoba. Miłej niedzieli, pozdrawiam Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sie znowu podmienie takie sa super hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow.. no poprostu super. Fantastycznie wygląda i naszyjnik i kolczyki. Brawo.

    PS: możesz wyłączyć tą weryfikacje pisemną.. masakra z tym wpisywaniem słowa, którego nie da sie odczytać

    OdpowiedzUsuń
  8. Korale są wręcz boskie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow ten naszyjnik jest piękny:)
    a kolczyki super, coraz lepiej Ci idzie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te kolczyki są mega..po prostu mega ;)

    OdpowiedzUsuń