poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Łapanie licznika

Ostatnio udało mi się wygrać candy u Modrak, dostałam też jakiś czas temu wyróżnienie w szufladzie i jeszcze kilka miłych prezentów ale nie będę się już chwalić:) więc postanowiłam że ja też komuś coś sprezentuję ale nie tak całkiem za darmo bo trzeba złapać licznik a mianowicie 8888 komu się uda? tylko tak nie umieszczajcie u siebie banerka to zabawa dla moich obserwatorów,  więc do dzieła:) Witam wszystkich nowych i cieszę się ze was przybywa znaczy to że chcecie oglądać moje wypociny:) Tak wiec łapcie licznik i przesyłajcie fotki, śpieszcie się bo tylko pierwsza osoba będzie nagrodzona


Zapraszam do zabawy:) jest ktoś chętny:)



16 komentarzy:

  1. Pomysl super, zycze powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biorę udzial już dodaję banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też spróbuję szczęścia:) a co:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja chętnie wezmę udział :)
    Czyli mam dodawać banerek u siebie czy nie? Dziś znów mi zatoki poległy i chyba mózg się wyłączył, czytam i nie rozumiem :D
    Więc proszę o wyjaśnienie jak osobie myślącej inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trzeba dodawać banerka to tylko info dla was:)

      Usuń
  5. haa.. ja złapalam ale 8000 :) no to poluje teraz na 8888 :) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też będę polować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń