wtorek, 10 kwietnia 2012

Niebiesko mi...................

Święta, święta i po świętach .......... a u mnie tak całkiem leniwie nie było bo trochę sobie potworzyłam ale dawkować będę po trochu:) bo też nie wszystko pokazać mogę od razu:) jakoś mnie tak wzięło na niebiesko i tak też powstały dwie pary kolczyków w tym kolorze:) jest to mój jeden z ulubionych kolorów więc jak już powstały to stwierdziłam że zostawię sobie jedną parę :) bo jakoś ostatnio nic dla siebie nie zrobiłam :) ale koniec pisania czas pokazać co powstało:)



9 komentarzy:

  1. ładniusie i chociaż to całkiem nie mój kolor stwierdzam, że są pełne uroku.)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) mają w sobie to coś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne kolczyki :) takie delikatne xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki ... uwielbiam niebieski pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam ten odcien niebieskiego *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki urocze i choć błękity to raczej nie moje klimaty podobają mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń