wtorek, 17 kwietnia 2012

"Drugie życie"

To temat Wyzwania  Gościnnej Projektantki Szuflady Reni a więcej szczegółów tutaj http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/wyzwanie-goscinnej-projektantki-reni.html na temat wyzwania. Ja zrobiłam broszkę a wykorzystałam do tego zamek stary zepsuty i oto co wyszło



mi efekt końcowy się podoba a że uwielbiam broszki to na pewno często w niej będę chodzić :) tak więc zgłaszam moją broszkę-zamkową na Wyzwanie Szuflady Gościnnej Projektantki  "Drugie życie"

                                     
             http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/wyzwanie-goscinnej-projektantki-reni.html

13 komentarzy:

  1. Świetna broszka... dziękuję za udział w wyzwaniu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe wykorzystanie zamka, broszka niezwykle interesująca.)))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna broszka! mam podobną, ale niestety kupioną jakieś trzy lata temu ;) bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowa broszka. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  5. niezły recykling ... broszka prześwietna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowa broszeczka, bede trzymac kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też myślałam ostatnio o takim sposobie wykorzystania zamka. Chyba spróbuję, bo efekt jest fajny:) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie pomysłowe, bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale swietny pomysł !!! a efekt rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał... gratuluje pomyslowości!! śuper wyszła ta broszka!!!

    OdpowiedzUsuń