środa, 25 kwietnia 2012

Kwiaty i korale

Zacznę od pochwalenia się jakie to wczoraj dostałam od mojej drugiej połówki kwiaty śliczne są:) a prezent ucieszył mnie bardzo:) a teraz o koralach będzie mowa, zrobiłam je już jakiś czas temu tylko nie umiały się doczekać zdjęcia jak zresztą kilka innych rzeczy ale przynajmniej jest teraz co pokazywać:) jak moje maleństwo nie za bardzo pozwala na tworzenie bo ząbkuje i nocki nieprzespane a cały dzień szaleje:) skąd w tej małej osóbce tyle energii. A tak prezentują się korale czy naszyjnik jak kto woli można powiedzieć że materiał dostał drugie życie czyli  recykling:)





                                                            i jak wam się podobają

15 komentarzy:

  1. Ja dziś dostałam kwiatki od dzieci i piękniejszej połowy :))) Zdjęcia brak :(
    Ps.niespodzianka zapraszam http://balerinaszydelkowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na recykling:)
    Wiolu, czy możesz mi podać adres bloga twojej koleżanki? Tej co była w Chorzowie:) Bo nie umiem sobie przypomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik fajny a kwiatki są super. Wiesz ucieszyłam się, że komuś też podobają się goździki, bo u mnie zawsze się dziwią jak mówię, że je lubię. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naszyjnik świetny!!
    A z tymi malutkimi istotkami to mi się zdaje, że one czerpią energię z kosmosu... moje iskierki też są niemożliwie energetyczne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe kwiaty a naszyjnik też fajny

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj goździki:)uwielbiam ich zapach:) Piękne korale:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale ta twoja druga połóweczka miała super pomysł ... kwiaty cudne, naszyjnik piekny pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. To były moje ulubione kwiatki jak byłam mała :) A Ty ciągle coś nowego wymyślasz :) Fajny ten naszyjnik, pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wyglada genialnie, baaaardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń