piątek, 20 kwietnia 2012

Konik morski, kotek i wyzwanie w Szufladzie

Tak jakoś ostatnio zaczyna mnie ciągnąć do szycia i tak też było wczoraj wieczorem :)  mojej córeczce podobał się ostatnio konik morski i tak długo mnie namawiała że w końcu postanowiłam jej go uszyć a że wykrój był mini to konik też taki wyszedł trochę się napracowałam ale czego nie robi się dla dzieci:) a efekt mojej pracy wygląda tak



córcia zadowolona już zdążyła się koleżankom pochwalić w przedszkolu :) a że wpadłam w trans to od razu powstał kotek Bonifacy:) każda z nas na pewno pamięta bajkę Przygody kota Filemona. Ja osobiście bardzo ją lubiłam i dlatego powstał jeden z kotków występujących w tej bajce a mianowicie czarny Bonifacy bo Filemonek był biały i postanowiłam zgłosić go do Wyzwania Szuflady Nr 8 "Bajka" http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/wyzwanie-nr-8-bajka.html


a kotek wygląda tak 


                                                      tutaj pilnuje już mojego telefonu:)


a w oryginale kotki wyglądały tak 


mam nadzieję że choć trochę mój Bonifacy przypomina oryginał?

9 komentarzy:

  1. Śliczny kotek, ale konik morski rewelacyjny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w Szufladowym wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam pare takich uszytych ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. super ten konik morski. A tak się zastanawiam, bo na zdjęciu nie widać, czy kotek ma uszki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak!!!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. też mnie ostatnio ciągnie do szycia:) Fajne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Filemonek śliczny, i bardzo do siebie podobny :)
    życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń