piątek, 20 kwietnia 2012

Konik morski, kotek i wyzwanie w Szufladzie

Tak jakoś ostatnio zaczyna mnie ciągnąć do szycia i tak też było wczoraj wieczorem :)  mojej córeczce podobał się ostatnio konik morski i tak długo mnie namawiała że w końcu postanowiłam jej go uszyć a że wykrój był mini to konik też taki wyszedł trochę się napracowałam ale czego nie robi się dla dzieci:) a efekt mojej pracy wygląda tak



córcia zadowolona już zdążyła się koleżankom pochwalić w przedszkolu :) a że wpadłam w trans to od razu powstał kotek Bonifacy:) każda z nas na pewno pamięta bajkę Przygody kota Filemona. Ja osobiście bardzo ją lubiłam i dlatego powstał jeden z kotków występujących w tej bajce a mianowicie czarny Bonifacy bo Filemonek był biały i postanowiłam zgłosić go do Wyzwania Szuflady Nr 8 "Bajka" http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/wyzwanie-nr-8-bajka.html


a kotek wygląda tak 


                                                      tutaj pilnuje już mojego telefonu:)


a w oryginale kotki wyglądały tak 


mam nadzieję że choć trochę mój Bonifacy przypomina oryginał?

9 komentarzy:

  1. Śliczny kotek, ale konik morski rewelacyjny:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w Szufladowym wyzwaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mam pare takich uszytych ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. super ten konik morski. A tak się zastanawiam, bo na zdjęciu nie widać, czy kotek ma uszki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma tylko takie malutkie że nie wdać

      Usuń
  5. Ale słodziak!!!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. też mnie ostatnio ciągnie do szycia:) Fajne prace!

    OdpowiedzUsuń
  7. Filemonek śliczny, i bardzo do siebie podobny :)
    życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń