niedziela, 22 kwietnia 2012

Bardzo lubię to zdjęcie................

U Modrak nowa zabawa zresztą bardzo fajna, zmobilizowała mnie do porządków w zdjęciach i natknęłam na takie dwa, które jakoś przypadły mi do serca. a oto i one:
Pierwsze zamazane ale właśnie to mi się w nim podoba (zabawa z moim szkrabem gdzieś w górach w jesienny dzień, stare zdjęcie ale ma to coś)


a tutaj moje maleństwo jakieś dwa lata temu jak stoi zamyślone i patrzy w dal: takie moje małe tęsknoty za...


dołączę do zabawy te dwa zdjęcia:)
więcej szczegółów u Modrak na blogu 

5 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Chyba każdy ma sentyment do jakiegoś swojego zdjęcia i to nie jednego... ja mam takich kilka.. ale bardzo lubie wracać wspomnieniami do tamtych momentów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne fotki!
    Dziękuje za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń