czwartek, 19 kwietnia 2012

Takie małe a cieszy:)

Moja przygoda z maszyną do szycia zaczyna się rozwijać zobaczymy co z tego będzie na razie powstało wczoraj takie sobie  małe coś, a dokładniej etui na okulary słoneczne niby nic a cieszy:) a że doszyłam do nich takie małe niby kwiatuszki z koronki postanowiłam ją zgłosić na wyzwanie Szuflady Koronki
                  http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2012/04/otworz-szuflade-koronki.html

                                        a tak prezentuje się moje dzieło w sumie małe dzieło:)





4 komentarze:

  1. taka klasyczna, a koronki to ja uwielbiam. Super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa propozycja.
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne, powodzenia i sciskam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BFantastyczny pomysł na ozdobienie torby.
    Dziękuję za udział w zabawie Szuflady

    OdpowiedzUsuń