niedziela, 15 kwietnia 2012

Obiecane zdjęcia

Ostatnio mało czasu miałam na tworzenie ale coś mi się udało porobić:) trochę zabiegana byłam w tamtym tygodniu ten zapowiada się podobnie no ale cóż jak trzeba to trzeba :) może znajdę więcej czasu na tworzenie :) to się okaże. A teraz pochwalę się moim ostatnim dziełem jakie powstało na prezent, osoba już obdarowana wiec mogę pokazać



i jak wam się podoba taki sweterek bo mi bardzo wzorek super i robi się prosto:) mam nadzieję że będzie się dobrze nosił a razem z nim do nowej właścicielki powędrowały też takie oto kolczyki


5 komentarzy:

  1. Przepiekny ten sweterek :) jena jak bym chciala umiec takie ubrania robic :D :) kolczeki rownie sliczne- i ten kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek bardzo ładny ale kolczyki rewelacja, akurat w moim kolorze :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajowy sweterek :) moja bajka, kolczyki takze niczego sobie, ladny kolor

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiolu mało czasu na twozenie, przecież Ty Ciągle tworzysz ja jestem pod ogromnym wrażeniem

    OdpowiedzUsuń