czwartek, 19 kwietnia 2012

Korale i bransoletka

Wczoraj wieczorem powstały jeszcze korale tym razem dla mnie postanowiłam sobie coś nowego zrobić tylko dla siebie a że dzieci grzecznie poszły spać to wykorzystałam czas twórczo. A efekty tego są takie jak na zdjęciach poniżej. Powstała również bransoletka z kwiatuszkiem ale tą chyba się długo nie nacieszę bo to ulubiony kolor mojej córeczki :) a że ona jak mama lubi ładne rzeczy to na pewno mi ją porwie:) a tak wyglądają moje wieczorne wytworki:)







16 komentarzy:

  1. Bransoletka powaliła mnie na kolana. Piekna i wcale się nie dziwie córze, że podbiera Ci biżuterię:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne te korale no i bransoletka-bomba !!! córcia ma zdolna mamę i korzysta heheh :) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! I korale śliczne i bransoletka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bransoletka super i ten kolorek. no cóż trzeba robić następną heh

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne !!! jak je zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne korale i bransoletka swietna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny pomysl z ta bransoletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne korale a bransoletka też niezwykła

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne:-) a ja mam małe pytanko- dotarła paczka (z wymianki wiosennej u Luny) ode mnie? Daj znać.. Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne korale! fajnie wyglądałyby w wersji bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń