poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Wiosenny spacer:)

Hmm...............z czym się kojarzy? Mi ze słoneczkiem, ślicznym niebieskim niebem, z pączkami kwiatów i w ogóle z  taką lekkością i po prostu z wiosną:) a takie pisani eo wiośnie wzięło się z Wyzwania kwietniowego: Wiosenny spacer na blogu Silesian Craft  a więcej tutaj http://silesiancraft.blogspot.com/search/label/wyzwanie%20miesi%C4%99czne
a tak wygląda moja praca mam nadzieję że choć trochę kojarzy wam się z wiosennym spacerem:) jest to sutaszowa broszka (w centralnym miejscu holowit sugilit ciekawy kamień a raczej jego kolorystyka mnie ujęła)




Tak więc zgłaszam moją broszkę na wyzwanie w Silesian Craft 

11 komentarzy:

  1. Piękna broszka.. mam nadzieje że kiedyś dojdę do takiej wprawy żeby tworzyć też takie cudeńka jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno dojdziesz musisz tylko ćwiczyć a mi do doskonałości jeszcze dużo brakuje

      Usuń
  2. ten kamien jest naturalny ;> bo sliczny

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się kojarzy z rafy koralowej, jakby ten turkus w środku tańczył pod taflą wody, czysta magia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorki z koralowcami z rafy koralowej miało byc :D

      Usuń
  4. urzekająca gra kolorów! :)
    Ps. Dziękuję Ci za przyznane punkty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniala broszka, uwielbiam te kolory :) zycze powodzonka, bede Wiolu trzymac kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna !!! bardzo ładne kolorki :) zycze powodzenie w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna ! Pozdrawiam i powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna broszka ... a kamień naprawdę świetny powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna broszka:o)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Silesian Craft

    OdpowiedzUsuń