niedziela, 15 kwietnia 2012

Dzień 15: Niedzielny poranek

Niedzielny poranek niezbyt fajny a to dlatego że deszcz pada i ponuro za oknem:( po ogarnięciu się czas na kuchenne prace przygotowania śniadania, obiadu i trochę innych rzeczy między innymi kapustkę sobie  dzisiaj zakisiłam i jeszcze coś ale dzisiaj tylko zobaczycie a innym razem napiszę:) oczywiście maleństwo szalało a ja zrobiłam sonie kawcie i trochę sobie potworzyłam:) a tak to wyglądało:)

                                                      widok z okna masakra same kałuże:(


to moje małe kuchenne tworki:)


                                                                      maleństwo szaleje:)


                                                                 mój warsztat pracy :) i kawcia:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz