niedziela, 15 kwietnia 2012

Pierwsza odsłona KKKT czyli Klub Kreatywnych Kochających Tworzyć

Nadszedł czas pokazania co stworzyłam z koralików, które przygotowała Diana dla Klubu Kreatywnych Kochających Tworzyć. Tak więc najpierw było tak:


a oto co powstało: szydełkowy kwiat wisiorek połączony z perełkami i innymi koralikami


                takie zwykłe proste ale jak dla mnie super kolczyki na dużych uszkach i zawieszka


sutaszowa bransoletka (moja pierwsza) jak wam się podoba bo ja z efektu końcowego zadowolona jestem


                                                                      tutaj na ręce


                                                                i jeszcze jedno ujęcie:)

 
                                            tutaj korale dodałam małe koraliki i kilka perełek


delikatne sutaszowe kolczyki


breloczek


a tak wygląda całość


został mi taki koralik a raczej pęknięty koralik chciałam z niego zrobić broszkę ale mi pęk 


tutaj znajdziecie wytwory pozostałych klubowiczek
matka założycielka Diana http://divianaart.blogspot.com/
i członkinie
no i ja :) Wiola

15 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy stworzyłaś a te kolczyki sutaszowe są prześliczne, bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace ! Bardzo pomysłowy breloczek i urocze "zwyklaczki" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow superowe, wszystko wyglada fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki i bransoletka sutaszowa tworzą piekny komplet:) Urocze biżutki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jakie to wszystko jest zaje*****. chętnie bym to zlikwidowała bo też tego nie cierpię ale niestety nie wiem gdzie to się robi...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace :) najbardziej podobają mi się sutaszowe kolczyki i bransoletka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, aleś tego nadziergała! Super, branzoletka sutaszowa jest niesamowita!!!
    Brawo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki moja pierwsza i dumna z niej jestem:) a miałam natchnienie i dziergałam miała być jeszcze broszka ale zepsułam koralik:(

      Usuń
  8. Super stwozyłaś, pierwszy naszyjnik i brelok to moi faworyci wszystko wygląda naprawdę pięknie

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie same koraliki, a różne techniki i taka cudna biżuteria;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace! Cóż za różnorodność!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale zrobiłaś biżutków ;D Cudowności jeden pod wielkim wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń