środa, 4 kwietnia 2012

Mega brocha:)

Wczoraj wieczorem jak moje córeczki grzecznie poszły spać ja sobie usiadłam i postanowiłam stworzyć broche nie broszkę a czemu to zaraz zobaczycie. Widziałam taką w niedziele i tak mi się spodobała że zapragnęłam mieć coś takiego. A że uwielbiam broszki to bardzo szybko ją zrobiłam żeby móc nosić i się nią pochwalić. Są małe niedociągnięcia ale mi i tak się podoba ( już dzisiaj była noszona:))super się prezentuje:)


                   
                                                                     i jak wam się podoba:)

8 komentarzy:

  1. to jest jedna czy trzy?
    jak wielka brocha, to może jedna..
    w każdym razie chyba dużo zależy z jakiego materiału,
    można ją poczynić.
    mi najbardziej do gustu przypadł ten bordowy na dole ;)
    klimaciarski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy połączone razem:) to jest fiolet tylko tak wyszło na zdjęciu:)cała brocha jest w odcieniach fioletu :) taki misz masz mi się spodobał:)

      Usuń
  2. Wspaniała broszka wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. te kwaty sa szczegolnie ladne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Superowa, chociaz chyba fajnie byloby zobaczyc ubrana te broszke na Tobie :) :*

    OdpowiedzUsuń