czwartek, 9 sierpnia 2012

Dziś dzień taki sobie pogoda trochę w kratkę ale poszłyśmy na spacerek, po spacerku i zabawach oczywiście najlepsze zabawy są mamy kuleczkami, moje dziecię poszło spać a ja zaparzyłam sobie herbatkę zieloną oczywiście najlepszą na świecie i próbuje coś potworzyć a wygląda to na razie tak :)

                                                          zabawy mojego maleństwa i pieska:)





a tak smacznie śpi:) mały aniołek


a mama w tym czasie korzysta i tworzy :)



oprócz tego jeszcze kilka innych rzeczy się tworzy ale na razie pokazać nie mogę:)


5 komentarzy:

  1. Twoje mała jest słodziutka. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale mały spioszek ... i sie z psiaczkiem bawi ... fajnitki czajniczek pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakbym moją Małą widziała, gdy dobiera się do Mamisiowego "sprzętu" i ta bloga cisza przy tym :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Maleństwo przesłodkie, a to niebieskie zapowiada się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. słodziak mały a jak śpi to zawsze najfajniej

    OdpowiedzUsuń