środa, 22 sierpnia 2012

Wymianka w Marynarskim Stylu

którą zorganizowała Diana z Diana Art http://divianaart.blogspot.com dobiegła końca więc mogę się pochwalić jakie cudeńka otrzymałam od mojej wymiankowej parki. Moją parą była Paulina  z bloga Paula arty pass http://art-pass.blogspot.com/ zajrzyjcie do niej bo warto cudeńka robi a mnie jednym ze swych cudnych dzieł obdarowała. Ja Paulinie posłałam takie cudeńka, z tego co wiem paczuszka bardzo się jej podobała z czego ogromnie się cieszę. W paczuszce była broszka 2 bransoletki, kolczyki i korale, oprócz tego oczywiście słodkości ale w wersji zdrowej, herbatki i przydasie:)
                                                                   







a oto co ja za cudeńka dostałam od Pauliny:) był tam komplet sutaszowy kolczyki i bransoletka w marynarskich kolorkach,  przydasie marynarskie:) słodkości zdrowe i coś do picia:) a wszystko wyglądało tak







Bardzo dziękuję Dianie za zorganizowanie wymianki a Paulinie za cudowny prezent:)



9 komentarzy: