piątek, 31 sierpnia 2012

Moje :)

Ostatnio mam trochę spraw do pozałatwiania i mało mnie tutaj ale jak tylko jestem staram się nadrabiać zaległości w waszych blogach chciałam się wam pochwalić co dostałam wczoraj od mojej koleżanki Izy w paczuszce ale mi się buzia uśmiechnęła jak to zobaczyłam a co zobaczcie same:) było jeszcze kilka paczuszek ale to innym razem. A w tej były dwie torby jedna na zakupy a druga do przewieszenia przez ramię taka mega pakowna jak ja lubię:) przerobiona ze starej sukienki którą posłałam Izie:) bardzo podobał mi się wzorek,, była tam tunika zwykła prosta ale o taką mi chodziło i bluzka nietoperz z materiału w ludowe wzory jest świetna :) Iza zrobiła wszystko tak jak chciałam za co jej serdecznie dziękuje :) był w paczuszce też mały różowy króliczek który na razie tworzy ze mną:) dotrzymuje mi towarzystwa





wiem, że bluzki nie wyglądają ciekawie jak leżą już niedługo pokaże je na ludzi :)





7 komentarzy:

  1. torby są ekstra! A króliś uroczy! Miłego dzionka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super przesyłka...też by mi się ryjek cieszył :)
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się wraz z Tobą :)) Kto by się nie cieszył.... ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebki... Zrozmarzyłam się :-)
    Cudowności!!! Z takiej paczki i ja bym się cieszyła :-D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Torby są piękne, reszta zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję otrzymanych cudowności :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń