czwartek, 23 sierpnia 2012

Bolywodzka wymianka

Nie wiem jak wy dziewczyny ale ja jestem zafascynowana Indiami, kulturą, sztuką, pięknymi kolorowymi strojami a przede wszystkim biżuterią. Lubię jak coś brzęczy, szeleści  i się świeci. Więc w  związku z tym postanowiłam zorganizować wymiankę w stylu bollywoodzkim:) co wy na to będą chętne?
A teraz kilka zasad:
1. W wymiance biorą udział osoby prowadzące bloga ( regularnie)
2. Chętne osoby proszę wpisać komentarz pod postem wraz z adresem mailowym, ponieważ rozlosowane pary wymienią się między sobą adresami:)
3. Zapisy od dzisiaj tj. 23 sierpnia do 10 września, 11 postaram się ogłosić pary:)
4. Paczuszka z prezentem wykonanym przez was ma znaleźć się u parki do 29 września.
5. W paczuszce ma się znaleźć: coś własnoręcznie wykonanego nawiązującego do Stylu bolywodzkiego, jakieś przydasie czyli coś co się naszej parce przyda w tworzeniu, herbatka , kawka coś słodkiego ale zdrowego
6. Proszę o dodanie u siebie na blogu w pasku bocznym banerka
7. Po przygotowaniu prezentu dla waszej parki proszę o przesłanie mi zdjęcia na maila
 A oto banerek do dodania na swoim blogu i kilka zdjęć które możecie potraktować jako inspirację:)
zdjęcia pochodzą stąd  https://www.google.pl/search?q=bollywood&hl=pl&prmd=imvnsal&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=IOw1UOzHBM7esgaIoYGQDQ&sqi=2&ved=0CEwQsAQ&biw=1440&bih=781






Serdecznie zapraszam do udziału :) mam nadzieję że ktoś będzie chętny:)



26 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym się zapisała, ale niedługo rok szkolny .....:( :( :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na wymiankę, ja w przyszłym roku lecę na wesele i mam mieć taką sukienkę, normalnie nie mogę się już doczekać bo uwielbiam te stroje

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na wymiankę! I jednocześnie prawdziwe wyzwanie, bo wschodnia kultura to prawdziwe bogactwo wzorów i kolorów! Banerek zamieszczam, i mam straszną ochotę wziąć udział w tej zabawie, ale... najpierw muszę się uporać z zaległościami :-( Jeśli mi się uda, to bardzo chętnie :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Wiolu, ale tym razem nie dam rady... Doba jest za krótka :-( Ale dzieci - wspaniałe! Pozdrawiam

      Usuń
  5. Tematyka bardzo wdzięczna. Z przyjemnością zgłąszam swój udział w zabawie. Już mam pomysł na kolorowe i błyszczące kolczyki sutaszowe:o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiolu oczywiście zapisuję się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super pomysł z wielka przyjemnośia sie zapisuje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiolu, super pomysł! Szkoda, że nie mogę wziąć udziału :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie zapisuje się na wymiankę, tematyka bardzo ciekawa, daje dużo możliwości do stworzenia ciekawych prac, banerek umieszczam i już zbieram rzeczy do paczuszki powoli, pozrawiam joasia&art

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kusi mnie ta wymianka, kusi... ale muszę się na razie wstrzymać z decyzją.... tymczasem pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście nie mam czasu, obiecałam sobie, że w najbliższym czasie już nic, w ogóle i żadnych wymianek. Ale co ? Zapisuję się :) mail: phbero@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przyjemny i dający masę pomysłów temat na wymiankę.Z przyjemnością się zapisuję. Pozdrawiam :) jasice@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chcę obowiązkowo:)))) SUPER temat!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny temat na wymiankę, z chęcią się zapiszę:) Pozdrawiam
    moniska53@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny temat! Nie może mnie zabraknąć;) Zapisuję się.
    izabelap23@gmail.com

    szycieisabell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja się dopisuję do listy :)
    http://agpeart.blogspot.com/
    anieszka1000@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zapisuję
    diana.art@o2pl

    OdpowiedzUsuń
  18. i ja się dopisuję. Super temat:) bizuboom@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też się zapisuję bahlubek@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również się zgłaszam luerida@gmail.com

    zapraszam na "podaj dalej"

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahh, bolywood.. te barwy, stroje, makijaże.. cudny temat. Zapisuję się, a co! szejka.anna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. spełniam warunki - http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ tu banerek

    OdpowiedzUsuń