wtorek, 21 sierpnia 2012

Opaski na specjalne zamówienie:)

Moje dziecię na jarmarku zauważyło opaski i stwierdziła że ona też takie chce i tak mnie prosiła że nie mogłam jej nie zrobić tak tez wczoraj wieczorem po całym dniu sprzątania usiadłam i zrobiłam kilka opasek mam nadzieję że jej się spodobają jak wróci od dziadków:) jak na razie to młodsza cieszy się z ich noszenia:) będą jeszcze w innych kolorkach bo moja córeczka jak prawdziwa kobietka chce  do każdego ubrania inną opaskę tak żeby pasowała kolorystycznie:) powstały też trzy spinki tak z rozpędu:)

                                                       tak wyglądają każda z osobna







tutaj spinki


jakaś ręka porywa opaski:)


a tutaj małą modelka ( niestety ciężka do współpracy bo strasznie ruchliwa:))





14 komentarzy:

  1. cudne te opsaeczki i mała modeleczka super wyglada pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne opaski a twoja modelka urocza

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie słodkie i cudowne. Oj chyba muszę męża pomęczyć o córeczkę, będę mieć komu robić takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne opaski, a Mała jaka słodziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. modeleczka w swoim żywiole ... opaski dopieszczone, kolorki bosie...
    gratki...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne opaski, a córeczka słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście zamówienia specjalne bo od specjalnej Dziewczynki :-) Będzie szczęśliwa mając tak piękne ozdoby! Tylko czy oby nie powinnaś zrobić podwójnych sztuk? U nas ostatnio tylko tak można uniknąć awantury miedzy dwiema Kobietkami ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne opaski!!! Zwłaszcza te z szydełkowymi kwiatkami! A do tego spineczki - bajka!! Dobrze, że moja mała nie lubi takich rzeczy bo by mi żyć nie dała! :)
    A że Twoja córcia lubi do każdego ubrania inną opaskę to bardzo słuszne!! mądra dziewczynka. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne opaski ! Córcia faktycznie ruchliwa i od małego wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne te opaski, planuję zrobić takie, ale z filcowymi kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne i opaski i spinki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne i bardzo słodkie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są...a śliwkowa chyba naj naj naj :)
    a modelka ruchliwa bardzo...ale za to jaki słodziak!?

    OdpowiedzUsuń