sobota, 11 sierpnia 2012

Dziś znowu będzie o jedzeniu:) pochwale się wam jaką dzisiaj pyszną grochówkę zrobiłam i deser:) tak więc składniki i gotowa grochówka wyglądały tak


Była pyszna wszyscy się nią zajadali:)
a na deser piwko było:) tak dobrze czytacie piwo :) ostatnio szukałam przepisów dla moich dziewczynek bo niestety nie mogą nic mlecznego jeść i żeby urozmaicić im dietę szukam nowych przepisów i eksperymentujemy:) a ten przepis znalazłam tutaj http://pinkcake.blox.pl/2012/05/Piwo-z-herbaty.html zajrzyjcie warto fajne przepisy i nie drogie:) a moje piwko wyglądało tak 


i co wy na to nawet się nie wylało:) pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:) chociaż mi ktoś stara się go zepsuć pisząc "śmieszne" komentarze 


3 komentarze:

  1. super pomysł z tym piwem :D
    a grochówka aż pachnie ze zdjęcia :) hmm... może czas aby ją zrobić? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy deserek :-) A ta wojna pod poprzednim postem to jakaś burza w szklance wody... Masz rację, że traktujesz to z dystansem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł z tym piwkiem, muszę spróbować ;)))

    OdpowiedzUsuń