poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Jarmark...

Wczoraj był jarmark na Skałce w  Świętochłowicach zorganizowany przez Big Babe. Plener fajny, wszystko super tylko chyba troszkę mało reklamy było :( ale i tak zawsze coś nowego się dowiedziałyśmy, poznałyśmy nowe super twórcze kobietki :) moja córeczka pierwszy raz z mamą na jarmarku była i strasznie dumna była, nawet na warsztacie decu była i stworzyła dwa śliczne lustereczka jedno dla siebie z latarnią morską a drugie z ciastami mamie do kuchni tak powiedziała. Oczywiście moja królewna zawierała nowe znajomości i mało czasu z mamą spędziła ale była zadowolona.

                                                      tutaj moje dziecię na warsztatach




tutaj stoisko Nor Art http://www.norart.pl/ z cudną  lnianą biżuterią





a tutaj stoisko moje i Mirki




                                                             moja królewna ma piknik


potem rysowanko


tak wyglądały inne soiska



a takie widoki miałyśmy



a to prace mojego dziecka




4 komentarze:

  1. ale fajny jarmark....

    Zapraszam na kolejną Podróż Edwarda.... może tym razem przywędruje do Ciebie ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna impreza! Stoiska ciekawe, kolorowe, szkoda, że reklamy zabrakło. Ale Córcia chyba bardzo zadowolona, wspaniałe prace zrobiła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no kochana zdolniacha ci rosnie jak nic .. zdjęcia cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń