poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Pochwalę się

co dostałam jako wygraną w Szufladzie gdzie brałam udział w wyzwaniu ze Sznurkiem nagrodę dostałam od Oli z Mój warsztat http://www.mojwarsztat.blogspot.com/ a dostałam takie cudeńka:

                                                       tak wyglądało wszystko razem

a tutaj cudne przydasie koraliki


mulinki


sznureczki


bransoletki makramowe cudne



a an samym końcu nagroda z To co kocham za zdobycie Nagrody Publiczności za co wam wszystkim dziękuję znaczy się za oddanie głosów:)


a tak w ogóle to i w tym i w tym wyzwaniu były oddane te same korale czyli te


                                                      

                                                                 Fajny początek tygodnia:)

10 komentarzy:

  1. Gratulacje! Piękne i użyteczne nagrody, bo świetny naszyjnik:) Miłej dalszej części tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. naszyjnik piękny, GRATULUJĘ!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje wygranej :) Sliczne prezenty otrzymalas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to czekam na dzieła Twoich rączek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie bym chciala tez takie dostac ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki są śliczne. Zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje. Naszyjnik piękny to nic dziwnego, że zdobywa nagrody:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Bardzo elegancki naszyjnik... Pomimo, że ze sznurka :-)

    OdpowiedzUsuń