środa, 1 sierpnia 2012

Morska Bryza

U mnie ostatnio trochę zaległości się nazbierało a to za sprawą ząbkującego maleństwa i mojej choroby jakieś przeziębienie mnie dopadło i nie chce puścić, ale zebrałam siły bo czas pokazać jakie prace stworzone zostały z tematem Morskiej Bryzy, tak więc pokarzę tutaj moje dzieło a do oglądania reszty zapraszam na drugiego bloga czyli http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/
a oto moja interpretacja:) zatęskniłam za zrobieniem czegoś do ubrania więc powstała kamizelka a jako modelka moja starsza córeczka ja niestety nie nadaje się do zdjęć z czerwonym nochalem:( ale jak tylko mi przejdzie pokażę zdjęcie na mnie:)






12 komentarzy:

  1. cudna i kamizelka i modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna i kolory ulubione :) pozdrawiam zdrówka życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelkach super ale modelka jest tak piękna że niestety ubranko traci swój blask :-))
    Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka jest prześliczna! A na modelce wygląda obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kamizela i kolorek taki letni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Modelka śliczna, kamizelka super! A Ty zdrowiej szybko!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No to poszalałaś! Piękna wyszła! Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne!!!Prześliczny kolor i wzór!
    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna...ten kolor,
    a u mnie też ząbkowanie...noc zarwana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kamizelka :-) Ja też zbieram się do podobnego wzoru, ale boję się, że mi weny nie starczy, żeby skończyć...

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie śliczne :)) Wracaj szybko do zdrowia :))

    OdpowiedzUsuń