czwartek, 9 sierpnia 2012

Komplecik ...

...w tonacji biało złotej z koralików toho zrobiony sznurami szydełkowo-koralikowymi . Zainspirowała mnie bransoletka Mirki http://www.mojekoralikowo.blogspot.com/, którą niedawno robiła i pomyślałam o kompleciku, wygląda super tak jak ślubny:) a wygląda tak, jest już jedna chętna młoda dama do noszenia a kto zaraz zobaczycie:)
                                                                   tutaj bransoletka


komplet w całości


a tutaj kolczyki


no i mała dama której strasznie podobają się błyskotki:)


udało mi się mam jest moja:)


a tutaj już przymierza:)  jak wie gdzie ma być:) moja mała strojnisia 


i jak wam się podoba:)

12 komentarzy:

  1. śliczny kompet no i córcia urocza

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda pięknie na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj..jak słodko:) Piękna biżuteria dla pięknej damy:) Naprawdę śliczny komplecik:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale jak ta dama pieknie wyglada ... sliczny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  5. komplecik uroczy ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach te małe Kobietki :-) Zawsze wiedzą do czego służą babskie akcesoria!!!
    Koplecik piękny :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. super komplecik, ale córcia najładniejsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik jest super i buziaki dla córci jest taka śliczna;)) pozdrawiam Viola
    ps. rośnie wspólniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. te złote drobinki dodają uroku całości :) śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci wyszedł ten komplecik. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prosta i elegancka. A jednocześnie, dzięki złotym koraliczkom, szykowna :-) Udany kompromis!

    OdpowiedzUsuń