piątek, 31 sierpnia 2012

Górska wędrówka

to temat na sierpień w Klubie Twórczych Mam dziewczyny już pododawały linki do swoich cudnych prac, każda pokazała nam góry inaczej:) ale jak cudnie.
Mi góry kojarzą się chyba jak wszystkim z wędrówkami po nich, ze strumieniami rzek, a najbardziej z góralkami i ich pięknymi kolorowymi chustami i czerwonymi koralami tak więc oto co stworzyłam :)
podobna bransoletka była tylko że większa i za niedługo poleci do nowej właścicielki a ta jest moja:) to jest moja interpretacja czerwonych korali:)



góralska chusta jako broszka:)


i górskie strumyki zamknięte w bransoletce :) zobaczcie jak się mienią koraliki czyż nie przypomina wody ze strumienia:)


No i to by było na tyle:) a już niedługo może jeszcze dzisiaj będzie dla was niespodzianka :) a tymczasem pozdrawiam serdecznie wszystkich moich obserwatorów:)



12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i świetna interpretacja

    OdpowiedzUsuń
  2. super bransoletki ... super ta niebiesiutka ten strumyczek :P ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękitna branzoletka cudnie się mieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta broszka i bransoletki nimi jestem cały czas zachwycona :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiolu...piękne te bransolety :) a broszka niczym chusta góralki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę śliczne prace:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ta błękitna jest jak górski potok :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Broszka śliczna! Następnym razem, gdy będę w górach, muszę pamiętać, żeby kupić porządny kawałek tkaniny w góralskie wzory :-)

    OdpowiedzUsuń