piątek, 3 sierpnia 2012

Koronki, len, perełki i............

......powstał pasek ale może od początku jakiś czas temu Pandzioszka na swoim blogu opublikowała zdjęcia        paska jaki by potrzebowała do sukienki, którą sobie kupiła i prosiła o pomoc. Stwierdziłam, że pasek ciekawy i że koronki mam takowe ewentualnie coś dokupię postanowiłam stawić czoła wyzwaniu i spróbowałam zrobić paseczek. Powiem wam że jestem zadowolona z efektu końcowego zresztą sama Pandzioszka też ( przynajmniej tak napisała:)) bo paseczek już gości u niej. Pokaże wam najpierw zdjęcia jakie pokazała Pandzioszka a potem moją wersję paska Zdjęcia pożyczone od Pandzioszki



a teraz moja wersja




i co myślicie?

a tak na koniec to bardzo dziękuję za życzenia powrotu do zdrowia :)  już dzisiaj czuję się lepiej, w ogóle okazało się że to nie choroba tylko nasilenie się mojej alergii i astmy taki sobie atak, ale powiem wam że jeszcze tak nie miałam byłam przerażona kaszel okropny i problemy z oddychaniem :( dzisiaj lepiej ale jeszcze ciągle źle mi się oddycha i kaszel jest:( mam nadzieję że leki pomogą pozdrawiam was gorąco i  witam nowe obserwatorki, mam nadzieję że nadrobię szybko zaległości:)


10 komentarzy:

  1. tak tak bardzo i to bardzo mi sie podoba i pasuje do sukieneczki ... nawet nie przypuszczałam ze wyjdzie tak sliczniuteńko ... jeszcze raz ci dziekuje pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się też nie myślałam że tak wyjdzie:) może jeszcze na jakieś się skuszę żeby zrobić:) chodzi mi po głowie taki dla mnie i moich córeczek ale to się zobaczy:)

      Usuń
  2. Twoja wersja nieco skromniejsza ale bardzo ładna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasek ma w sobie urok :-) Śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fikuśnie wygląda ten pasek:)) żdrówka dużo dużo:)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pasek ! Zdrówka życzę i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy paseczek, bardzo kobiecy :) Zdrówka !

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie takie rustykalne koronkowe ozdoby ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. pase przepiękny no i zdróweczka Ci życzę

    OdpowiedzUsuń