sobota, 4 sierpnia 2012

Moja ulubiona

a mianowicie chodzi o komplet biżuterii jaki dla siebie stworzyłam już jakiś czas temu i postanowiłam zgłosić do konkursu  moja ulubiona:) a chodzi o bransoletkę i kolczyki wykonane techniką sznurów szydełkowo-koralikowych w kolorze turkusowym a żeby nie były takie same jak wszystkie do tej pory postanowiłam zawieść je na łańcuszku żeby sobie "dyndały" i muszę wam powiedzieć że bardzo mi się podobają:) i super noszą zresztą bransoletka też, i jet to komplet tylko mój:) a pracę można podziwiać tutaj
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.258563234260837.58819.156156277834867&type=1
zapraszam:)




11 komentarzy:

  1. Cudny ten zestaw ,jak ty to robisz ,masz niesamowita wprawę w tych koralikach. Wspaniały komplecik. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplet, śliczy kolor koralików, zrobione perfekcyjnie, widać że masz wprawę, zazroszcze cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik :))) pozdrawiam Viola
    ps. tak patrzę na poprzedniego posta i zastanawiam się co to blog jest Twój, a widzę zdjęcia Bernadki w sukience i sweterku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi już są ok same biżutki:) jakieś hohliki grasują:)

      Usuń
  4. Ale piękna! Te z poprzedniego posta też są super. Nie zdązyłam skomentować. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne!! i kolor i forma!! wcale sie nie dziwie, że Twoje ulubione :)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny komplet !
    ja to jakoś chyba źle robię :(
    Tobie koraliki w rzędach układają się tak jakby na przemian,a mnie jeden koralik nad drugim:(

    coś chyba nie tak robię .
    Pozdrawiam serdecznie Ilona.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny komplecik :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplet!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziwie się ze ulubiona skoro taka sliczniuteńka

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście śliczna! Pewnie też bym ją polubiła ;-))

    OdpowiedzUsuń