poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Tusal, efekty filcowania i.............

spóźniony słoiczek tusalowy już wam pokazuję, trochę się już nie mieszczą tam niteczki ale jakoś daje radę;)



a teraz pokażę wam efekty ostatniego filcowania moich dziewczynek:) powstały dwie broszki, różowa jest Kalinki a turkusowo-pomarańczowa moja :)


Na samym końcu pochwalę sie jakie nowe nabytki trafiły do mojego kuferka z biżuterią. Pierwszy komplecik jest od Diany  http://divianaart.blogspot.com/ gdy otworzyłam paczuszkę znalazłam tam oprócz ślicznego kompletu :) który musiałam mieć:)sznurki do sutaszu bransoletkę 




a te cudne kolczyki z lnianego sznurka to dzieło Sylwii Noras, która prowadzi sklepik tutaj http://www.norart.pl/ zajrzyjcie bo warto:) naprawdę świetna biżuteria a noszą się kolczyki świetnie nawet nie czuć ich w uszach takie leciutkie:) no i super sobie fruwają na wietrze:) 




4 komentarze:

  1. super broszki ... a ten komplecik od diany jest cudny ... i kolczyki takie fajniutkie i maja łądny kolor pozdrawiam ceipluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne broszki, ciesze się też że spodobał Ci się mój komplecik a kolczyki jakie dostałaś prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik od Diany :) a kolczyki od Sylwi Noras bardzo oryginalne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lniane kolczyki świetne- mój kolorek.

    OdpowiedzUsuń